/ Fare

INTRODUCING FIXED FARES

We value your time, and your busy schedule. We want to make your life better- by simplifying your experience with Pathao. To do that, we are now introducing Fixed Fares for Pathao Rides.

That’s right. No more lengthy calculations, no more surprises. Fixed Fares is here to save you time, and to improve your experience with Pathao.

We understand that these discrepancies may have been previously a cause for concern to users from time to time. We have taken this step to eliminate that, and also to make our pricing convenient for both users and riders

Fixed Fares will be available for both Pathao Bikes and Pathao Cars.

How to Access Fixed Fares:

You can see the Fixed Fare for your journey by simply entering your pick up and drop off location on the app. You will then see a quoted fare (you will also be able to see the breakdown) before you can send a ride request.

Please note: This fare is not the same as the ‘estimate fare’ which is subject to change over various factors such as traffic, distance (e.g: change of destination), time.

May your journeys be smooth and hassle free. Happy Riding!

পাঠাও চালু করছে “নির্ধারিত” ভাড়ার ব্যবস্থা!

এখনকার মত ব্যস্ত জীবনে, আমরা বুঝি আপনার সময়ের মূল্য। আর তাই, আপনার দৈনন্দিন জীবনকে আরো সহজ করে তোলার জন্যই আপনার পাশে আছে পাঠাও। আপনার জন্যই আমরা নিয়ে এসেছি পাঠাও রাইডস্‌ এ "নির্ধারিত" ভাড়ার সু-ব্যবস্থা।

আর নয় দীর্ঘ হিসাব-নিকাশ, আর নেই আশ্চর্য হওয়ার কারণ। "নির্ধারিত" ভাড়ার মাধ্যমে বাঁচবে আপনার টাকা এবং সময়, পাঠাও এর সাথে আপনার অভিজ্ঞতা হয়ে উঠবে আগের চেয়েও মনোরম। ।

কারণ, আমরা বুঝি এস্টিমেটেড ভাড়া এবং অ্যাকচুয়াল ভাড়ার পার্থক্য অনেক সময় ঝামেলার সৃষ্টি করে।
এইসব সমস্যার সমাধান করতে এবং আমাদের মূল্য নির্ধারণ পদ্ধতি রাইডার ও ইউজারদের জন্য সুবিধাজনক করে তুলতে আমরা এই পদক্ষেপটি গ্রহণ করেছি।

"নির্ধারিত" ভাড়া পাঠাও কারস এবং বাইকস উভয়ের জন্যই প্রযোজ্য।

"নির্ধারিত" ভাড়া কিভাবে পাবেন:

অ্যাপ ওপেন করে শুধুমাত্র আপনার পিক-আপ পয়েন্ট ও গন্তব্যস্থল ইনপুট করলেই আপনার যাত্রার "নির্ধারিত" ভাড়াটি দেখতে পাবেন (আপনি বিস্তারিত ভাড়াও দেখতে পারবেন)। উক্ত ভাড়াটি আপনি রাইড রিকোয়েস্ট করার আগেই আসবে।

বিঃদ্রঃ: এই ভাড়াটি এস্টিমেটেড ভাড়া থেকে আলাদা। কারণ ভাড়া নানা কারণে পরিবর্তন হয়ে যায়, যেমনঃ ট্রাফিক জ্যাম, দুরুত্ব (উদাঃ গন্তব্যস্থল পরিবর্তন), এবং সময়।

আপনার যাত্রা হয়ে উঠুক ঝামেলা মুক্ত ও স্বচ্ছন্দ ময়।