Earn more to win Smartphone

Offer Details:

Every week in the month of April, the highest earning Captain in both Dhaka & Chittagong will get an enchanting Smartphone through ridesharing. In that case, the more you share rides, there would be more chance to be a winner.

Rules:

  1. During the offer time, Pathao captains will be eligible under the offer automatically when he shares his ride.
  2. The results will be prepared by calculating all the earnings (excluding joining bonuses and other bonuses) acquired through the shared ride from Sunday to the next Saturday.
  3. If the amount of income earned by multiple captains is the same, then the winner will be selected based on the trip number. If the number of trip also matches, then the winner will be selected based on driver's rating.
  4. The winner Captain's name will be announced every week on Pathao’s official Facebook page. And within 72 hours of this announcement, the winner will be able to collect his gift from office by showing appropriate evidence.
  5. If the winner does not collect gifts within the prescribed time, it will be considered cancelled and no request will be accepted later.

Terms:

  1. If any kind of fraudulent activities are organized by the Captain, the Captain will be considered ineligible for this offer and will take necessary action against him.
  2. Any ride made before or after this offer period, or the amount earned from it, will not be acceptable for this offer.
  3. Captain has to be 100% compliant for documentation
  4. In no situation will anyone be given gifts except the captain.
  5. Pathao can change/modify the campaign any time during the campaign.

অফার বিস্তারিতঃ

এপ্রিল মাস জুড়ে প্রতি সপ্তাহে ট্রিপের মাধ্যমে সর্বাধিক আয় করা একজন সৌভাগ্যবান ক্যাপ্টেইন পাচ্ছেন একটি আকর্ষণীয় স্মার্টফোন। সেক্ষেত্রে যত বেশি রাইড শেয়ার করবেন তত বেশি সুযোগ থাকবে বিজয়ী হওয়ার।

নিয়মাবলীঃ

১। অফার চলাকালীন, একজন পাঠাও ক্যাপ্টেইন রাইড শেয়ার করার সাথে সাথেই স্বয়ংক্রিয়ভাবে এই অফারের আওতাধীন হয়ে যাবে।

২। প্রতি সপ্তাহের রবিবার থেকে পরবর্তী শনিবার পর্যন্ত শেয়ার করা রাইডের মাধ্যমে অর্জিত সকল আয় (জয়েনিং বোনাস এবং অন্যান্য বোনাস বাদে) গননার মাধ্যমে ফলাফল প্রস্তুত করা হবে।

৩। একাধিক ক্যাপ্টেইনের অর্জিত আয়ের পরিমান যদি একই হয় সেক্ষেত্রে ট্রিপ সংখ্যার উপর ভিত্তি করে বিজয়ী নির্বাচন করা হবে। যদি ট্রিপ সংখ্যাও মিলে যায় সেক্ষেত্রে ড্রাইভার রেটিং এর উপর ভিত্তি করে বিজয়ী নির্বাচন করা হবে।

৪। প্রতি সপ্তাহের বিজয়ী ক্যাপ্টেইনের নাম পাঠাও এর অফিসিয়াল ফেসবুক পেইজে ঘোষনা করা হবে। এবং এই ঘোষনার ৭২ ঘণ্টার মধ্যে বিজয়ী তার উপহার পাঠাও অফিস থেকে যথাযথ প্রমান প্রদর্শন পূর্বক সংগ্রহ করতে পারবে।

৫। নির্ধারিত সময়ের মধ্যে উপহার সংগ্রহ না করলে, এটি বাতিল বলে গন্য করা হবে এবং পরবর্তীতে কোন প্রকার অনুরোধ গ্রহণযোগ্য হবে না।

শর্তাবলীঃ

১। ক্যাপ্টেইন কর্তৃক যেকোনো ধরনের প্রতারনামূলক কর্মকাণ্ড সংগঠিত হলে উক্ত ক্যাপ্টেইনকে এই অফারের অযোগ্য বলে গন্য করা হবে এবং তার বিরুদ্ধে প্রয়োজনীয় ব্যবস্থা গ্রহণ করা হবে।

২। এই অফার পিরিয়ডের পূর্বে অথবা পরে সংগঠিত কোন রাইড বা তা থেকে অর্জিত অর্থ এই অফারের জন্য গ্রহণযোগ্য হবে না।

৩। এই অফারের যোগ্য হতে অবশ্যই প্রত্যেক ক্যাপ্টেইনের প্রয়োজনীয় সকল ডকুমেন্ট পাঠাও প্রফাইলে সংযুক্ত থাকতে হবে।

৪। বিজয়ী ক্যাপ্টেইন ব্যাতিত অন্য কাউকে পুরস্কার প্রদান করা হবে না।

৫। এই অফারের যাবতীয় সকল বিষয় পরিবর্তন বা বাতিলের পুর্ন অধিকার পাঠাও লিমিটেড দ্বারা রক্ষিত।